FANDOM

Ayaka Umeda
(梅田 香)

Alkuperäinen nimi ei tiedossa
Ikä ei tiedossa
Syntymäpäivä ei tiedossa
Pituus n. 152 cm
Kotipaikka ei tiedossa
Ensiesiintyminen Jakso 15 - Tyrmistyttävä uusi aloite!?
Ääninäyttelijä ei ole
Ayaka Umeda -kuvat

Ayaka Umeda (梅田 香) on yksi AKB0048:n sivuhenkilöistä ja AKB0048:n nykyinen jäsen. Häntä kutsutaan myös nimillä Ume-chan ja Kyura.

Ulkonäkö Muokkaa

Ume-chanilla on ruskeat silmät ja puneisenruskeat hiukset. Hänen hiuksensa ovat kiharat ja hänellä on sivujakaus. Hiukset hän on kiinnittänyt mustalla rusetilla poninhännälle niin, että hänen kasvojaan jää kehystämään kaksi hiussuortuvaa. Hänellä on sydämenmuotoinen kuvio hiuksissaan ja silmissään, kuten muillakin AKB0048:n jäsenillä ja oppilailla.

Juoni Muokkaa

2. kausi Muokkaa

AKB48 jäsen Muokkaa

Ayaka Umeda syntyi 3. tammikuuta 1989 Kitakyushussa, Japanissa. Hän liittyi AKB48:aan vuonna 2006 yhtenä 2. sukupolven jäsenenä. Hän ei kuitenkaan kerennyt esiintyä kuin kerran, kun hän mursi jalkansa ja joutui jättämään lavat 1 vuodeksi ja 5 kuukaudeksi. Hän on ollut muutaman kerran AKB48:n singleillä ja julkisissa äänestyksissä hän on ollut lähellä Senbatsu paikkaa ja kerran jopa päässytkin Senbatsuun. Hän oli Team K:n jäsen, kunnes 2012 hänet siirrettiin Team B:hen kapteeniksi. Hän on myös AKB48:n sub-unitin DiVA:n jäsen.

Pieniä asioita Muokkaa

  • Hän on 7. henkilö, joka käyttää Ayaka Umedan nimeä.