FANDOM

Megumi Wanibuchi
(鰐淵 恵)
Megumi
Ikä ei tiedossa
Syntymäpäivä ei tiedossa
Pituus ei tiedossa
Kotipaikka ei tiedossa
Ensiesiintyminen Jakso 7 - Seuraajien Kirarat
Ääninäyttelijä Momoka Kinoshita
Megumi Wanibuchi -kuvat

Megumi Wanibuchi (鰐淵 恵), tunnetaan myös nimellä Megu, on yksi AKB0048 animesarjan henkilöistä ja AKB0048:n 76. sukupolven oppilaista.

Ulkonäkö Muokkaa

Megulla on ruskeat hiukset, jotka on sidottu oransseilla ruseteilla kahdelle saparolle sivuille. Hänen silmänsäkin ovat ruskeat. Hänenkin silmissään ja hiuksissaan on sydämenmuotoiset kuviot, kuten kaikilla muillakin AKB0048:n jäsenillä ja oppilailla.

Luonne Muokkaa

Magumi vaikuttaa töykeältä ollessaan epäystävällinen 77. sukupolvea kohtaan, mutta hän tekee niin vain siksi, koska haluaa puolustaa omaa sukupolveaan, jota ei huomioida juuri laisinkaan. Hän vaikuttaa myös kilpailunhaluiselta, mistä hänen kateutensa 77. sukupolvea ja samasta sukupolvesta olevaa Saea kohtaan todennäköisesti johtuu. Myöhemmin sarjan aikana hän kuitenkin alkaa päästä kateutensa yli ja pystyy olemaan iloinen niin Saen kuin Marikonkin puolesta.

Juoni Muokkaa

1. kausi Muokkaa

Pieniä asioita Muokkaa

  • Sonata alkaa kutsumaan häntä lempinimellä "Kelju" 8. jaksosta lähtien Megumin ollessa 77. sukupolvelle epäkohtelias.
  • Sae ja Hazuki kutsuvat häntä nimellä "Megu".
  • 15. jaksossa hän paljastaa äänestäneensä Saeta julkisessa äänestyksessä, vaikka AKB0048:aan kuuluvien ei ole tarkoitus äänestää toisiaan.
  • Huomaamattaan hän antaa Saelle suosionosoituksen seisaaltaan tämän sijoituttua 9. julkisessa äänestyksessä. Hän huomaa tehneensä niin vasta, kun Hazuki huomauttaa hänelle asiasta. Silloin hän istuu alas nolostuneena.