FANDOM

Rie Kitahara
(北原 里英)

Alkuperäinen nimi ei tiedossa
Ikä ei tiedossa
Syntymäpäivä ei tiedossa
Pituus n. 159 cm
Kotipaikka ei tiedossa
Ensiesiintyminen Jakso 15 - Tyrmistyttävä uusi aloite!?
Ääninäyttelijä ei ole
Rie Kitahara -kuvat

Rie Kitahara (北原 里英) on yksi AKB0048:n sivuhenkilöistä ja AKB0048:n nykyinen jäsen. Häntä kutsutaan myös nimellä Kitarie.

Ulkonäkö Muokkaa

Kitariellä on pitkät, yli alaselkään yltävät, mustat hiukset. Hänen silmänsä ovat siniset ja hänen huulensa ovat samankaltaiset kuin Tomochinilla. Kuten muillakin AKB0048:n jäsenillä ja oppilailla, on hänelläkin sydämenmuotoinen kuvio hiuksissaan ja silmissään.

Juoni Muokkaa

2. kausi Muokkaa

AKB48 jäsen Muokkaa

Rie Kitahara syntyi 24. kesäkuuta 1991 Aichin perfektuurissa, Japanissa. Hän liittyi AKB48:aan vuonna 2007 ja on alusta alkaen kuulunut aika vahvasti AKB48:n Senbatsuun. Julkisissa äänestyksissä on oli joka vuosi Senbatsussa, kunnes vuonna 2013 hän tipahti juuri ja juuri Senbatsun ulkopuolelle. Aluksi hän oli Team A:n jäsen, kunnes hänet siirrettiin Team B:hen. 2012 hänet siirrettiin Team K:hen ja samalla hän sai kaksoisposition SKE48:n Team S:ssä. Hänet oltiin juuri siirretty SKE48:ssa Team KII:hen, kun häneltä otettiin kaksoispositio pois ja hänestä tuli vain Team K:n jäsen vuonna 2013. Hän on myöskin AKB48:n sub-unitin Not Yetin jäsen.

Pieniä asioita Muokkaa

  • Hän on 9. henkilö, joka Rie Kitaharan nimeä käyttää.
  • Julkisen äänestyksen ennakkotuloksissa hän oli 10., muttei lopputuloksissa sijoittunut ollenkaan.